Výlet na pláž

V době, kdy jsme byli v Keni, bylo velmi krásné počasí a celou dobu nám pěkně svítilo sluníčko. Bohužel jsme u hotelu měli dost špinavé moře, tak jsme se koupali pouze v hotelových bazénech.IMG_2031

Období dešťů je v této oblasti v jiných měsících a tak jsme moc nepochopili, proč je moře tak špinavé. Je možné, že někde nedaleko hotelu se vlévala nějaká řeka do moře. Po celém týdnu koupání v bazénu jsme se rozhodli jet na výlet mimo hotel.

V hotelu jsme si domluvili taxik, který nás odvezl na pláž vzdálenou asi 10 km od našeho hotelu. Vzala jsem si s sebou pouze plavky, pár drobných na něco k pití a brýle na potápění.

Dojeli jsme k hotelu, který byl kvůli rekonstrukci zavřený, takže tam bylo jen pár místních a nikde nikdo. Prošli jsme skrz hotel na pláž a já zůstala úplně jak opařená. Vypadalo to tam dokonale, čistý bílý písek, palmy, krásná voda a ostrůvky, které koukaly z vody ven.

Pěkně jsme se tam vykoupali, chvíli jsme koukali na rybičky, dali jsme si koktejl a já nemohla uvěřit, že jen pár kilometrů udělá takový rozdíl.

Kvůli tomu, aby mi někdo neukradl foťák až se budeme koupat, tak jsem si ho radši ani nevzala. Když jsem stála na pláži a viděla, jak je to tam krásné, tak mi bylo úplně do breku. V tu chvíli jsem si říkala, že za celý pobyt se nám pokazilo několik věcí a já si ani nemohu vyfotit tak krásný moment.

I tak si stále pamatuji, jak to tam vypadalo a třeba se tam ještě někdy podívám a vyfotím si to.

Odpoledne jsme dojeli zpět na hotel a tak jsme završili naší pěknou dovolenou krásným výletem.

Druhý den ráno jsme vyrazili na letiště a domů. Bylo to pěkné rozptýlení před Vánocemi a ráda bych tam vyrazila někdy znovu, stojí to za to.

Zuzana Lebedová

Mladá žena, kterou nesmírně baví cestování, focení a užívání života a volných chvil. Vždy chtěla podnikat a řídit si čas podle svých možností a fantasií. Zajímá se o sport, informační technologie a krásy přírody. Více o mě zjistíte zde >>